French lessons for Au Pairs/nannies Perpignan???

Have you used a local company or service in the P-O? Put your recommendations here/Share your good and bad experiences.

Moderator: Moderators

Post Reply
Phipplebert

French lessons for Au Pairs/nannies Perpignan???

Post by Phipplebert »

Hi all,

I am looking for French lessons for our au pair. She would ideally like a group class in Perpignan. She has some French already but wants to brush up on it. She would like to use the classes to network and also meet other people, ideally au pairs, aged 18-30 ish. Can anyone recommend anywhere? We have looked at Rossilangues and ALFAMED but they have their classes clashing with our own class....

All ideas welcome, or even better if you know of any au pairs or nannies in the Le Boulou area who want to meet up, let me know! :)
estefaniacastro
Rank 0
Rank 0
Posts: 1
Joined: Mon 18 Feb 2013 11:59

bonjour!

Post by estefaniacastro »

Bonjour!
Je suis un fille au pair espagnole, et j'habite près de Thuir. Je suis à la recherche d'autres filles au pairs aussi, parce que j'habite ici depuis janvier et je ne connais pas beaucoup de jeunes encore...
Sur les cours de français, j'ai vu aussi les cours de Perpignan, mais ils ne sont pas bon pour moi, donc, je vais deux fois pour semaine a Thuir, il y a un cours pour les étrangers totalement gratuit. Je suis en train de me préparer le niveau B1, mais, il y a pour tous les niveaux.
Si vous êtes intéresse, contacte moi s'il vous plaît, je serai très contente!!!!
Phipplebert

Post by Phipplebert »

Bonjour, je envoyer un PM à vous :)
Post Reply